duminică, 30 martie 2008

Castelul Iulia Hasdeu














10 comentarii:

Oana Anca spunea...

Elena, arati ca o profesoara:D. Serioasa si romantica. :)
Ce fain ca v-ati bucurat de primavara in wk asta. Eu sambata am stat doar in casa:(.

Mihai spunea...

si noi am stat sambata in casa ,doar duminica ne-am plimbat putin .

elena spunea...

Hmmm... daca ti-as spune ca ma simteam cu adevarat romantica... Multumesc, Oana!

Anonim spunea...

Ce loc superb! As vrea tare mult sa il vizitez...

Mihai spunea...

pai , daca se intampla sa ajungi pe Valea Prahovei si ai timp sa intri prin Campina aici il vei gasi.Si la numai 500 de metri de castel se afla si Muzeul Nicolae Grigorescu .

Anonim spunea...

Sper sa am ocazia sa ajung prin acea zona :)

Laura spunea...

Foarte fumos castelul! Sper sa ajung sa il vad si eu odata...

elena spunea...

Se pare ca au mare succesc fotografiile tale! Daca se strange un grup poate faci si pe ghidul

Mihai spunea...

pai deja s-a strans grupul , dupa cum vezi .
ramane sa organizam excursii pe Valea Prahovei si la Oradea .

elena spunea...

La multe zile ale barbatului, barbate! Iti doresc ce-ti doresti si ce-mi doresc si mie!