marți, 10 iunie 2008

Electoral de Campina

Incerc sa-mi aduc aminte cum a fost campania electorala pentru alegerile locale de acum 4 ani si nu-mi amintesc sa fi fost atata mizerie ca anul asta . Cand spun mizerie ma refer si la continutul mesajului electoral cat si la faptul ca toti stalpii au fost sufocati de afise , in unele locuri chiar si pe copaci s-au pus .
Trebuie laudata candidata la primarie Jenica Tabacu (PIN) , care desi nu prea stie cum e cu administratia locala , a platit niste tineri sa faca curatenie in cartierele municipiului Campina . A obtinut aproximativ 14% , procent cu care s-a clasat pe locul 4.
Podiumul a fost ocupat de PDL - Horia Tiseanu ( baiat bun , dar n-a facut mai nimic in 12 ani de administratie locala 8 ani - viceprimar si 4 primar) cu 34% , Alin Moldoveanu ( caratist de profesie baiatul )- 28 % si cel din urma care a tras in jos dupa el trupa de PSD-isti campineni Domnul Victor Bercaroiu mare afacerist pe spinarea Primariei Campina sub 20 % .
Mi-a trecut prin minte sa scriu acest post ieri , cand verificandu-mi pe "hi5" contul am vazut ca unul dintre prietenii de-acolo il adaugase pe candidatul PDL Horia Tiseanu . Va las linck-ul sa va dati si voi cu parerea despre campania electorala pe hi5 : http://www.hi5.com/friend/229363927--Tiseanu%2B--Profile-html

Nota : procentele de mai sus le-am reprodus din memorie . Exista posibilitatea unor erori in acest sens , insa ordinea candidatilor cu siguranta este cea prezentata in post .

3 comentarii:

Anonim spunea...

Exista tot felul de propagande electorale! E o idee buna sa faci curat, asa ramai in mintea locuitorilor si te alegi cu voturi ;)

elena spunea...

Nu ma pricep eu la politica si nici nu stiu ce face Jenica Tabacu, dar... mi-e mi-a placut tanti... arata bine si vorbeste bine... deci 2/3 din ce inseamna politician le are! Daca era si barbat probabil lua mai mult de 14din voturi. (Parerea mea este ca, cel putin in politica nu suntem pregatiti sa acceptam femei-primar, femei-presedinte.)
Pe de alta parte... a te folosi de internet sa-ti faci propaganda electorala nu-i tocmai rau... atata vreme cat nu devine umilitor si nu te faci de ras utilizand un site care (asa cum iti spuneam si tie) e pentru elevii mei de liceu fara drept de vot (Ma scuzati daca mai sunt printre voi oameni care au conturi hi5).
Ma intreb cum a descoperit hi5-ul musiu Horia Tiseanu... :-/

Mihai spunea...

Elena , la alegerile locale din 2000 din Campina in turul 2 a ajuns si o doamna care a fost foarte aproape sa castige fotoliul de primar . Deci , cel putin la noi in oras nu e imposibil sa avem o femeie in fruntea urbei .
Intrebarea care se pune isi doresc femeile sa fie o femeie primar sau o femeie presedinte ?
Nu de alta dar sunteti mai multe decat noi .

Diana , da , se pare ca a fost o idee buna , a prins 2 locuri de consilier local .